BANKKÁRTYÁS ÉS UTÁNVÉTES FIZETÉS
Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?
Amennyiben PayPal-t vagy online bankkártyás fizetési módot választottál, akkor sikeres banki tranzakció után, automatikusan emailt küld rendszerünk, a fizetés és rendelés rögzítéséről.
A termék ÁFÁ-t tartalmaz?
Igen, termékeink árai bruttóban vannak feltüntentetve, az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.
Hogyan fizethetek?
Oldalunkon háromféle fizetési mód lehetséges:
- Online bankártyás fizetés
- Paypal
- Utánvét
Nem sikerül az online bankkártyás fizetés?
Bankkártyás fizetés esetén előfordulhatnak problémák a banki rendszerben. Amennyiben sikertelen a fizetés, kérlek keresd kollégáinkat, aki segítenek a megoldásban.
Mikor érkezik a számla.
A számlát e-mailben kapod meg, közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.
Hogyan igénylejek ÁFÁ-s számlát
Ha cégre szeretnél vásárolni, kérlek keress fel bennünket segíteni fogunk a megoldásban.
Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?
Amennyiben PayPal-t vagy bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.
SZÁLLÍTÁS & KÉZBEZÍTÉS
Mennyi időt vesz igénybe a házhozszállítás?
Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 1-4 munkanapon belül kiszállítjuk. Ettől eltérő szállítási időről, e-mailben fogunk értesíteni.
Melyik csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?
Meg tudom változtatni a szállítási címet a rendelés leadása után?
A szállítási címet a rendelés leadása után sajnos már nem tudod megváltoztatni az SurfGarage-nál. A megrendeléseket azonnal feldolgozzuk, ezért sajnos nem tudnánk garantálni a változtatást. Ez esetben azt tudjuk tanácsolni, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot. Így amíg a kiszállítás még nem történt meg, elképzelhető, hogy módosítani tudjuk a megrendelést és a csomagküldő ki tudja szállítani csomagodat az új címre.
Mely országokba történik a kiszállítás?
A SurfGarage jelenleg csak Magyarországra szállítja, ki a megrendelt termékeket.
Milyen szállítási költségek merülnek fel?
A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?
A jelnleg raktárról elfogyott termékek mikor lesznek újra készleten, mennyi ilyenkor a szállítási idő?
A raktárról kifogyott termékeinket folyamatosan pótoljuk,
Ha egy olyan terméket rendelsz, amely nincs raktáron, viszont rendelhető előzetesen érdeklődj e-mailben vagy telefonon a szállítási időről.
RENDELÉS
Hogyan tudok rendelni?
A rendelés folyamata, nagyon egyszerű:
A vásárláshoz nincs szükséged ügyfélfiókra, viszont opcionálisan létrehozhatsz egyet. A termékoldalon tedd a kosaradba a kívánt termékeidet. Az oldal jobb felső sarkában kattints a kosárikonra, itt ellenőrizheted kosarad tartalmát, illetve egyből tovább léphetsz a pénztár oldalra is.» A pénztár « gombbal befejezheted a rendelésedet. Ezután három lépés (Adataid – Fizetés módja – Megrendelés) következik a rendelési folyamatban, majd pedig a » Megrendelés « gombra kattintva leadhatod a rendelésed.
Mi történik a rendelésem leadását követően?
Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást a rendelésedről, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza.
A rendelésedet elkezdjük feldolgozni és ezután kezdődik meg a kiszállítás.
Rendelhetek telefonon is?
Igen! Van lehetőség arra, hogy telefonon rendelhess. Amennyiben olyan terméket rendelsz, amely nincs raktáron mindenképpen érdeklődj a szállítási hetekről és a termékek elérhetőségéről.
Van minimális rendelési érték?
Van maximális rendelési érték?
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?
Nem, a vásárláshoz nincsen feltétlenül szükséged ügyfélfiókra, viszont mindenképpen ajánlott. A regisztráció nagyon egyszerű. Csupán a nevedet, az email-címedet és a jelszavadat kell megadnod.
KUPONOK
Hogyan válthatom be a kuponomat?
Kérhetem, hogy a kupont készpénzben fizessétek ki?
A kuponok értékét nem áll módunkban készpénzben kifizetni.
Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?
Nem működik a kuponkódom, mi lehet ennek az oka?
Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:
1, A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
2, A kupont egy meghatározott ügyfélfiókra állították ki.
3, A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
4, A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.
5, A kupon felhasználási ideje lejárt.
Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@surfgarage.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez küldd el nekünk a kuponkódodat is!
SSL TIKOSÍTÁS & BIZTONSÁG
Használtok valamilyen biztonsági tanúsítványt, hitelesítést?
Természetesen. A SurfGarage oldala, biztonságos SSL (Secure Socket Layer) titkosítást használ, ezt mutatja az url előtt található kis zöld lakat.