BANKKÁRTYÁS ÉS UTÁNVÉTES FIZETÉS

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Amennyiben PayPal-t vagy online bankkártyás fizetési módot választottál, akkor sikeres banki tranzakció után, automatikusan emailt küld rendszerünk, a fizetés és rendelés rögzítéséről.

A termék ÁFÁ-t tartalmaz?

Igen, termékeink árai bruttóban vannak feltüntentetve, az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.

Hogyan fizethetek?

Oldalunkon háromféle fizetési mód lehetséges:

  • Online bankártyás fizetés
  • Paypal
  • Utánvét

Nem sikerül az online bankkártyás fizetés?

Bankkártyás fizetés esetén előfordulhatnak problémák a banki rendszerben. Amennyiben sikertelen a fizetés, kérlek keresd kollégáinkat, aki segítenek a megoldásban.

Mikor érkezik a számla.

A számlát e-mailben kapod meg, közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.

Hogyan igénylejek ÁFÁ-s számlát

Ha cégre szeretnél vásárolni, kérlek keress fel bennünket segíteni fogunk a megoldásban.

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Amennyiben PayPal-t vagy bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.

SZÁLLÍTÁS & KÉZBEZÍTÉS

Mennyi időt vesz igénybe a házhozszállítás?

Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 1-4 munkanapon belül kiszállítjuk. Ettől eltérő szállítási időről, e-mailben fogunk értesíteni.

Melyik csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?

Szállítási partnerünkkel, a GLS-sel küldjük ki a termékeinket.

Meg tudom változtatni a szállítási címet a rendelés leadása után?

A szállítási címet a rendelés leadása után sajnos már nem tudod megváltoztatni az SurfGarage-nál. A megrendeléseket azonnal feldolgozzuk, ezért sajnos nem tudnánk garantálni a változtatást. Ez esetben azt tudjuk tanácsolni, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot. Így amíg a kiszállítás még nem történt meg, elképzelhető, hogy módosítani tudjuk a megrendelést és a csomagküldő ki tudja szállítani csomagodat az új címre.

Mely országokba történik a kiszállítás?

A SurfGarage jelenleg csak Magyarországra szállítja, ki a megrendelt termékeket.

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

15000 Ft-os rendelés felett átvállaljuk a termék kiszállításának költségét.

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlázási címedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez egyszerűen válaszd ki a PayPal, a bankkártyás vagy az utánvétes fizetési módot, és a »Szállítási cím« rovatba írd be a kívánt szállítási címet!

A jelnleg raktárról elfogyott termékek mikor lesznek újra készleten, mennyi ilyenkor a szállítási idő?

A raktárról kifogyott termékeinket folyamatosan pótoljuk, 

Ha egy olyan terméket rendelsz, amely nincs raktáron, viszont rendelhető előzetesen érdeklődj e-mailben vagy telefonon a szállítási időről.

RENDELÉS

Hogyan tudok rendelni?

A rendelés folyamata, nagyon egyszerű:

A vásárláshoz nincs szükséged ügyfélfiókra, viszont opcionálisan létrehozhatsz egyet. A termékoldalon tedd a kosaradba a kívánt termékeidet. Az oldal jobb felső sarkában kattints a kosárikonra, itt ellenőrizheted kosarad tartalmát, illetve egyből tovább léphetsz a pénztár oldalra is.» A pénztár « gombbal befejezheted a rendelésedet. Ezután három lépés (Adataid – Fizetés módja – Megrendelés) következik a rendelési folyamatban, majd pedig a » Megrendelés « gombra kattintva leadhatod a rendelésed.

Mi történik a rendelésem leadását követően?

Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást a rendelésedről, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza.
A rendelésedet elkezdjük feldolgozni és ezután kezdődik meg a kiszállítás.

Rendelhetek telefonon is?

Igen! Van lehetőség arra, hogy telefonon rendelhess. Amennyiben olyan terméket rendelsz, amely nincs raktáron  mindenképpen érdeklődj a szállítási hetekről és a termékek elérhetőségéről.

Van minimális rendelési érték?

Alapvetően nincs minimális rendelési érték, azonban a fizetés utánvéttel opciónál elképzelhető, hogy el kell érned egy minimális rendelési értéket, viszont ez esetben természetesen előzetesen informálunk.

Van maximális rendelési érték?

Általában nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.

Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Nem, a vásárláshoz nincsen feltétlenül szükséged ügyfélfiókra, viszont mindenképpen ajánlott. A regisztráció nagyon egyszerű. Csupán a nevedet, az email-címedet és a jelszavadat kell megadnod.

 

KUPONOK

Hogyan válthatom be a kuponomat?

Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt a kosár oldalon. Ezután a » Kupon beváltása « gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik és a böngésződ ablakában a rendelésed számlaösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.

Kérhetem, hogy a kupont készpénzben fizessétek ki?

A kuponok értékét nem áll módunkban készpénzben kifizetni.

Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?

Sajnos a kuponokat nem tudod utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtetted felhasználni, ne aggódj, mert megteheted azt a következő webshopból történő vásárlásod során a kupon érvényességi idején belül.

Nem működik a kuponkódom, mi lehet ennek az oka?

Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:

1, A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
2, A kupont egy meghatározott ügyfélfiókra állították ki.
3, A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
4, A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.
5, A kupon felhasználási ideje lejárt.

Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@surfgarage.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez küldd el nekünk a kuponkódodat is!

SSL TIKOSÍTÁS & BIZTONSÁG

Használtok valamilyen biztonsági tanúsítványt, hitelesítést?

Természetesen. A SurfGarage oldala, biztonságos SSL (Secure Socket Layer) titkosítást használ, ezt mutatja az url előtt található kis zöld lakat.

Biztonságos az online fizetés a SurfGarage oldalán?

Igen! Az online fizetés biztonságát a SimplePay fizetési szolgáltató garantálja. A Paypal fizetési mód választása esetén a PayPal oldalán megy végbe a fizetés.

Nem találtál megfelelő választ?

ÍRJ NEKÜNK

Vedd fel velünk a kapcsolatot emailen keresztül, és írd le a kérdésedet. Felvesszük majd veled a kapcsolatot.

HÍVJ MINKET

+36-20-221-8242
+36-20-596-1502

Ingyenes forródrót H-P 08.00-22.00 között, és SZO-VAS 09.00-20.00 között